Słupsk dnia 11 maja 2021 r.
PO IV WOS 1111.6.2021
OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO
DYREKTORA FINANSOWO – ADMINISTRACYJNEGO
W PROKURATURZE OKRĘGOWEJ W SŁUPSKU
Adres organizatora konkursu: Prokuratura Okręgowa w Słupsku
76- 200 Słupsk, ul. Leszczyńskiego 10
Miejsce pracy urzędnika: Prokuratura Okręgowa w Słupsku
76-200 Słupsk, ul. Leszczyńskiego 10
Prokurator Okręgowy w Słupsku, na podstawie art. 3b ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (Dz.U.2018.577) organizuje w drodze konkursu nabór na staż urzędniczy na stanowisko Dyrektora Finansowo – Administracyjnego w Słupsku :
– 1 stanowisko urzędnicze – w wymiarze pełnego etatu
Konkurs zostanie przeprowadzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 stycznia 2008 r. w sprawie szczegółowego trybu i sposobu przeprowadzenia konkursów na staż urzędniczy w sądzie i prokuraturze (Dz.U.2014. 400)
Warunki pracy:
Czynniki uciążliwe:
– praca przy monitorze ekranowym ( komputer) powyżej 4h dziennie
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy :
- kierowanie, organizowanie i planowanie pracy Wydziału VII Budżetowo – Administracyjnego w prokuraturze Okręgowej w Słupsku,
- planowanie, przygotowywanie i realizacja zadań inwestycyjnych i remontowych oraz nadzorowanie tych zadań,
- współpraca z Głównym Księgowym w zakresie opracowywania planu finansowego Prokuratury,
- współpraca z Głównym Księgowym Prokuratury Okręgowej w Słupsku w zakresie niezbędnym do prawidłowego planowania działalności finansowej w okręgu słupskim oraz podejmowania prawidłowych decyzji gospodarczych,
- współpraca z Głównym Księgowym Prokuratury Okręgowej w Słupsku w zakresie kontroli i oceny wykonywania budżetu,
- opracowywanie projektów zarządzeń i innych pism dotyczących organizacji i funkcjonowania Wydziału VII Budżetowo – Administracyjnego w Prokuraturze okręgowej w Słupsku,
- sporządzanie analiz i innych informacji z realizacji działalności jednostki wynikających z przepisów i wytycznych jednostek nadrzędnych,
- zapewnienie prawidłowego wykonania zadań związanych z realizacją procedur zamówień publicznych i jego nadzór,
- nadzór nad realizacją umów związanych z funkcjonowaniem jednostki,
- nadzór nad realizacją spraw administracyjno-gospodarczych oraz spraw socjalno–bytowych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy :
- a) niezbędne:
- wykształcenie wyższe na poziomie studiów II stopnia
- co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 2 lata pracy na stanowisku kierowniczym,
- doświadczenie w dziedzinie finansów publicznych, prowadzenie inwestycji i gospodarowania mieniem Skarbu Państwa
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe (przeciwko kandydatowi nie może również toczyć się postępowanie o tego rodzaju przestępstwa)
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej określonym stanowisku,
- zdolności analityczne i kierownicze
b) dodatkowe:
- umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa z zakresu finansów publicznych, prawa zamówień publicznych i rachunkowości,
- umiejętność organizacji pracy,
- znajomość metodyki i techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym ( w szczególności umiejętność posługiwania się arkuszem kalkulacyjnym Excel co najmniej na poziomie średnim),
- samodzielność, rzetelność, obowiązkowość i odpowiedzialność,
- zdolności analityczne,
- kreatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność
- komunikatywność,
- odporność na stres,
- wysoka kultura osobista.
Zapewniamy:
- stabilne zatrudnienie, po okresie próbnym na podstawie umowy o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- kreatywną pracę w zespole wieloosobowym,
- stabilne wynagrodzenie.
Dokumenty wymagane na wymienione stanowisko:
- wniosek o dopuszczenie do konkursu ze wskazaniem sygnatury,
- kwestionariusz osobowy (do pobrania tutaj)
- Życiorys (CV)
- oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i wymagane doświadczenie zawodowe ( świadectwa pracy, opis stanowisk, zakresy czynności, zaświadczenia, opinie i inne dokumenty),
- oświadczenie o niekaralności ( do pobrania tutaj)
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych (do pobrania tutaj)
- oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych – klauzula informacyjna (do pobrania tutaj)
- oświadczenie kandydata, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub o przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz niekaralności,
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób niepełnosprawnych
Osoby zainteresowane ofertą proszone są o złożenie dokumentów bezpośrednio w siedzibie Prokuratury Okręgowej w Słupsku, ul. Leszczyńskiego 10, lub nadesłanie drogą pocztową w terminie do 15 czerwca 2021 r. z podaniem oznaczenia konkursu PO IV WOS 1111.6.2021. W przypadku nadania dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
Inne informacje:
Konkurs składa się z trzech etapów:
I etap – selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu
II etap – praktyczny sprawdzian umiejętności
III etap – rozmowa kwalifikacyjna
Lista kandydatów zakwalifikowanych do kolejnego etapu konkursu oraz informacja o miejscu i terminie przeprowadzenia II i III etapu zostanie opublikowana na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej www.slupsk.po.gov.pl oraz na tablicy ogłoszeń Prokuratury Okręgowej w Słupsku, nie później niż na 7 dni przed rozpoczęciem tego etapu konkursu.
Informacja zawierająca dane (imię i nazwisko) kandydata zakwalifikowanego do zatrudnienia na stanowisko stażysty ( docelowo Dyrektora Finansowo-Administracyjnego) w Prokuraturze Okręgowej w Słupsku podana zostanie do publicznej wiadomości poprzez jej wywieszenie w miejscu powszechnie dostępnym, tj. w siedzibie prokuratury oraz na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Słupsku.
Dokumenty osób nie zakwalifikowanych do zatrudnienia oraz oferty odrzucone zostaną po zakończeniu konkursu zwrócone kandydatom.
Prokurator Okręgowy
/Krzysztof Młynarczyk/